Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Říká se, že krása je v očích toho, kdo se dívá. Dalo by se to určitě přetransponovat i tak, že "úmysl je v mysli toho, kdo se dívá" - jsou lidé, kteří v první řadě myslí válečně. Je mi jich líto. Pěkný večer.

0 0
možnosti

Přiznám se, že nevidím důvod zveřejnění tohoto článku na českém území.

Souhlasím s ním, ale měl by být zveřejněn v Číně, která si nárokuje cizí území, v sverní Koreji, v Rusku. U nás bude maximálně podkopávat obranyschopnost. Na mír musejí být totiž dva, stejně jako do manželství...

0 1
možnosti

Děkuji za Váš názor. Respekutuji jej, ale zdá se mi, že jste zapomněl i na jiné státy. Ch.

0 0
možnosti

Bohužel, nemáte pravdu. Mír vede k degeneraci - podívejte se, jak vypadá Evropa po 70 letech od poslední velké války. Iracionalita politiků, šílené zákony, nekontrolované rozmnožování těch nejhloupějších. Celé to směřuje nepochybně k zachřestění kostkami a k novému vrhu (přeuspořádání válkou). Netěší mne to, ale asi je to historická nevyhnutelnost.

0 3
možnosti
Foto

Válka je nejdražším způsobem řešení konfliktů. A to i v manželství.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel tato úvaha by mohla platit uvnitř jedné společnosti. Realitou je ovšem útočník přicházejí zvenčí.

Z našeho pohledu na nás v nedávné minulosti útočili Švédové, pak několikráte Němci, pak Poláci, Maďaři a naposledy Rusové, Bulhaři, Poláci a Maďaři společně.

0 0
možnosti

Děkuji za Váš názor a respektuji jej. Ano, mám na mysli útočné války zvenčí.

Zdravím Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik