Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nevytahujte kostlivce ze skříně. Jen ať si tam klidně zůstane. :-P

0 0
možnosti

Jestlipak jí jdete zavolat, že ten oběd byl opravdu, ale opravdu skvělý? Myslím že by se to na Vaše MDŽ patřilo. :-)

0 0
možnosti
PC

Haha. Zatím si vařím sám:), ale volal jsem do všech stran (ne politických) Ch.

0 0
možnosti
JR

J67a85r94a 19R34a22n24k

8. 3. 2017 21:12

Tak jsem se to diky Vam dozvedelaR^

0 0
možnosti
PC

To jsem rááád. Zdravím Ch.

0 0
možnosti
PC

Hahaha. To by mě nenapadlo. Ale proti gustu.... Pitný režim je pitný režim. Lepší než ten politický:). Ch.

0 0
možnosti
PV

P22a48v64e95l 19V11é48b15r

8. 3. 2017 15:02

MDŽ = Mužů Den Žádáme!

0 0
možnosti
PC

Zdravím. V UK mají, slaví a připomínají si den otců:) Proč ne u nás? Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik