Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ranné předjaří, když se začínají pomaličku objevovat první jásavě žluté podběly a na zahrádkách, v závětří, špičičky zasázených tulipánů, to je pro mně nejhezčí doba v roce. Ještě voní syrové hroudy se zbytky špinavého sněhu na polích, ale tihle první poslové jara mě vždycky dojímají. To víte, že mě všechno taky bolí po zimě, ale kouknu se pořádně - a zapomenu na únavu. Jarní, nejarní, začínám plánovat další rok - to je jedno, že skoro nic nedopadne. Zkrátka teď to pro mě začíná žít.!!

0 0
možnosti
PC

Děkuji. Prosím, zkusme žít nejen na jaře. I příroda, ač se to nezdá, žije celoročně:). Pouze v jiné podobě. Ch.

0 0
možnosti

Jarní únava není otázkou nedostatku vitamínů. Jarní únava je dána naší sníženou pohyblivostí přes zimu. Než se na jaře znovu dáme do formy, tak to bolí a nám se proto do formy nechce.

Ano, láska pomáhá. Ve všem! Příroda byla stvořena v Boží lásce, je naplněna Boží láskou. Není ta naše jarní únava nedostatkem lásky? Vždyť ty jarní paprsky sluníčka nás budí nejen k sexuální aktivitě...

:-)

0 0
možnosti
PC
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik