Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vím o jednom hezounkém rituálu. Inspirovala jsem se u režiséra Bořivoje Zemana, který si celý život opakoval před zdánlivě nepřekonatelnými problémy: "Jsem si jistý, že mi to půjde, já to dokážu." A ve svém medailonu podotkl, kolikrát sám užasl, že se to opravdu podařilo. Snažím se o totéž a radím totéž. To je zas můj rituál. Zdravím. A posílám jeden Rituál s krásnými hlasy: http://jdem.cz/c5a7s5 ...:-)

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Rituálů je určitě nepřeberné množství. Každý jsme jedinečný, proto jsem si vytvořil své vlastní, které mi vnitřně sedí. Důležitě je souznění a víra s tím, co říkám a dělám. Odkaz mrazivě krásný. Je to prostě Žena. Ch.. .

0 0
možnosti
Foto

Pane Chalupecký, četl jste Transformaci vědomí od Tomáše Keltnera? Včera jsem se k té knize vrátila a dobře jsem udělala. Lecos osvětleno. Anebo naznačeno. Jsme velkými tvůrci. Mějte se fajn.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Knihu jsem nečetl, našel jsem si ukázku. I ta mě zaujala, mám velmi podobný náhled. Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik