Diskuse

Stopař

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, jestli by to nemělo být spíše naopak - jestli by 16 a 18 letí synové neměli navštěvovat svého nejspíš 80 letého otce, protože pomoc potřebuje spíše on, než oni.

1 0
možnosti

Souhlasím. Pokud jde o tu knížečku. Patří mezi ty, které lidé častěji dostávají od přátel, a také shodou náhod, než kupují. Mám takový dárek. Je to 30 regulí křesťanských od Jana Ámose Komenského a každý den v měsíci kouknu na jednu. Vždycky ji doprovází krásná hnědobílá fotka z přírody, zátiší apod. A mě den začíná pěkně. Mám ji od přítelkyně z doby, kdy mi bylo nejhůř. Pozdravuji a jsem ráda, že příběh má tajemství. Dokonce několik. To je dobře, nutí to přemýšlet. :-) Pozdravuji pane Chalupský.

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že ten příběh sám o sobě stačí. Nač pátrat po tom, proč jel stařeček zrovna stopem. Byl by velmi pěkný, i kdyby byl celý vymyšlený.

0 0
možnosti

Prokristapána a co je na tom příběhu pěkného, můžete mi říct? Mi to příjde jako naprostá sentimentální banalita. Jen se ptám, proč jezdí dědek stopem, když se u něj jako u staré osoby dá přepokládat, že bude mít jízdné výrazně levnější, nebo zdarma. Ptám se, protože na to třeba existuje nějaká zajímavá odpověď, lidi jsou různí.

Ale jestli ujížditě na podobných věcech, já Vám taky povyprávím dojemný příběh, který se stal, nebo možná ještě děje jedné naší rodinné známé:

Je jí kolem 55, žije v bytě s dcerou. Nedávno jí zemřela matka, takže tam zůstal sám otec, tedy starý děda, v jiném bytě sám s pejskem. A tak starý pán, protože těžce nese smrt milované manželky a taky samotu, se každý den vydá se svým věrným pejskem na návštěvu k té dceři a vnučce na naávštěvu, protože bydlí nedaleko od nich. A představte si, jak dojemné, každý den přesně ve stejnou dobu s tím čoklem tam opravdu zvoní, přesněji řečeno, v 7:10 ráno. A nikdo mu nneí schopen vysvětlit, že v sedm ráno buď lídí vstávají do práce, nebo spí po noční z práce nebo prostě chtějí mít klid. Ale je to krásné, ne?

0 0
možnosti

Já jsem teda myslel, že pointa příběhu bude jiná, tak se rovnou zeptám - nezmínil se ten pán, proč vlastně jezdí stopem? V jeho věku bych asi uvažoval o vlaku nebo spíše autobusu, jestli je z vesnice. I když zase vím, že někteří lidé tento způsob přepravy vyhledávají, rádi si po cestě vykládají.

0 0
možnosti

Někteří lidé mají dost času a málo peněz.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za Váš názor. Ch.

0 0
možnosti

On to ten pán myslel dobře, ale proč vám tu knížečku na rozloučenou nedal do ruky?

0 0
možnosti

Nepokládám si tuhle otázku. Například indiáni nedávají své dary obdarovaným. Nepěstují osobní důležitost, takže dar zanechají a odchází. Mně nejde opravdu o to, proč mi ji osobně nedal do ruky. Mně jde o tu jeho silnou víru neopouštět své děti a stále je navštěvovat. Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik