Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hodně ožehavé téma. Nedostatek parkovacích míst ve městech obecně dělá z lidí bezohledné grázly - dokonce i z těch jinak slušných. Našli by se tací, kteří o průkaz ZTP ani nepožádali, přestože by ho vzhledem ke svému postižení asi dostali. A jejich nejbližší s nimi parkují, anebo je vysazují před obchody či špitály, jak dokáží. A je spousta takových, kteří v rodině někoho se ZTP mají a parkují na privilegovaných místech hlava nehlava, i když jedou sami. Já moc nevěřím na represe. Ale pokud je někdo sobecký ignorant v takovéhle věci, ony ho ty boží mlýny doženou - dejte na mně - spolehlivě. A od jeho vlastních nejbližších. Zdravím a doufám, že velikonoce si užijeme sice asi chladné, ale hezké všichni. Přeji krásné svátky. V

0 0
možnosti

J58a69n 20H85r12u74z47a

10. 4. 2017 14:40

Jsou sice řidiči ignoranti, ale často jsou vidět vyhrazená místa, která v drtivé většině zůstávají nevyužita a jinak je parkoviště beznadějně přeplněno. Mám před domem 17 let tři vyhrazená místa a za těch 17 let tam ani jednou neviděl někoho parkovat. Na blízkém parkovišti u obchodního domu je 10 vyhrazených míst. Většinou zejí prázdnotou.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^

.... a to jsem nevěřící. :-)

0 0
možnosti

Pane křesťane, není to od vás rouhání?

0 0
možnosti

M62i89l35o79š 53B78é69m

10. 4. 2017 7:18

Jednou jsem u nemocnice neoprávněně zaparkoval na místě vyhrazeném pro tělesně postižené. Neměl jsem průkaz ZTP, zato jsem měl na palubě dědu, kterému už chůze na sklonku života dělala trochu problémy. Prosím Vesmírné zákony a karmu řidiče, nedělejte ze mě mrzáka. ;-(

2 0
možnosti

Měli jsme v naší ulici jednoho pána, který měl zdravotně postiženou dcerku.

Pokud je mi známo, jeho dcera měla nohy zdravé, její postižení spočívalo v nutnosti bezlepkové diety.

Asi s ní občas jezdil na různá vyšetření, tak si nechal přidělit to označení auta, což je celkem pochopitelné. Méně pochopitelné bylo, že bral jako samozřejmost, že bude parkovat na vyhrazených místech u úřadů a obchodních center, ikdyž byl ve voze jen on sám. A zarážející je, že se tím i chlubil. Ale přesto, že se choval jako bezohledný křupan, bůh ho za to nepotrestal. Pokud tedy nebudeme považovat za trest, že se jeho dcera uzdravila a on o tu kartu za sklo auta přišel.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS