Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemohu a nechci posuzovat míru viny pana Kájínka, od toho byla policie a soudy. Nemohu a nechci ani studovat odkazy k téhle kauze, protože naše média už dávno prezentují jasné skutečnosti pokrouceně, neúplně, velmi často zkresleně tak, jak se to momentálně jim, anebo politikům, hodí do krámu. Jen se mi při Vašem článku pane Chalupský vybavila scéna z filmu "Noc na Karlštejně", kde Vlastimil Brodský v roli krále Karla IV. blahé paměti důrazně připomíná: "Zákony, které panovník vydává, on sám musí v prvé řadě respektovat, pro něho platí nejvíce, má-li jejich platnost vymáhat na svých poddaných!". Tohle se u nás dávno zapomnělo - ani jeden z presidentů České republiky (od r. 1993), ani jeden z premiérů této země, toto pravidlo nedodržovali. O době před tím, kdy u nás tolik let vládli komunisté, ani nemluvím, tam jsem to nikdy ani neočekávala. Takže kauzu Kájínek podle mně nikomu, kdo do všech spisů do detailů neviděl, nepřísluší komentovat. Jen jako veřejnost mám obavy, že nám běhá po republice s velkou pompou oslavovaný vrah. Pěkný víkend všichni.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a souhlasím s Vašim názorem. Nedovolil bych si psát tento příspěvek, pokud bych nebyl přímým účastníkem jeho vyšetřování. A propo. V odkazu jsou uvedeny přímé citace z pravomocných rozsudků. Názory novinářů bych nezveřejňoval. Ch.

0 0
možnosti
MK

Správnej chlap drží slovo ... jako např. Bohuslav Sobotka ohledně ohlášení demise?

Co se týče mediální manipulace, tak já osobně bych neřekl, že např. předseda ÚS Pavel Rychetský je zmanipulován.

Držet své slovo je sice dobrá věc, ale pokud by kvůli tomu měla někomu nezaslouženě vzniknout újma (jako např. doživotné vězení pro nevinného člověka - teď se nebavím konkrétně o panu Kajínkovi), osobně bych 100x radši své slovo porušil.

3 1
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Pánové, já ale nechci řešit každé slovo politika. Já jen poukazoval na případ, jehož jsem byl přímým aktérem a tím pádem nejen mě se bytostně dotýká. Ch.

0 0
možnosti
Foto

I87v27a95n 55M91a22r82e61k

2. 6. 2017 21:24

Trochu "s křížkem po funuse" p.Chalupský. . . . . Podle nadpisu jsem soudil, že se blog bude týkat p.premiéra . ;-(Rv

5 1
možnosti
PC

Zdravím a díky za názor. Nechci se vyjadřovat k politice a politikům. Tohle je vyjímka, neboť jsem byl přímým účastníkem vyšetřování. Ch.

0 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, chlap drží slovo. Když se ale podívám, jak na politické scéně drží slovo ti ostatní, nemají si co vyčítat a prezident v tomto smyslu zdaleka nepatří mezi ty nejhorší.

3 1
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Určitě jsou jiní politici, kteří slovo neumí dodržovat. Tohle je ale dost fatální záležitost. V odkazu jsou přímé citace z rozsudku KS Plzeň a soudních znalců. Ch.

0 0
možnosti
TB

Mně by spíše zajímalo, jestli jste takto rýpal i do našeho presidenta Havla. Ten taky něco slíbil a před hodně svědky, že dovede naší zem do svobodných voleb a pak odstoupí. a pak se mu zalíbila moc a zůstal tam 3 volební období, protože, mezi tím jsme se rozdělil se Slovenskem

3 1
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Když byl Václav Havel prezidentem, tak jsem vůbec netušil, že někdyyyyyy budu psát blog. Jinak věřte tomu, že bych to napsal také. I on sám ixkrát slovo nedržel. Ch.

0 0
možnosti
Foto

No jiste ze nemate.... Vas president ale slovo neporusil. V tomto pripade vyjimecne ne

0 0
možnosti
Foto

Já vím, stále budete vehementně tvrdit, že čtvereček je opravdu kulatý.

0 2
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik