Diskuse

Zlomte vaz!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Zdravím a díky za názor a odkazy. Mně to jen přijde jako protimluv. Něco jako jsi strašně krásná, hrozně tě miluji. Taky mi to drnčí v uších. Já tam vnímám protimluv. Vše se dá vyjádřit jinak. Zkuste se vžít do mysli malého dítěte a zkuste mu tento výraz vysvětlit. My někomu přejeme štěstí rčením zlomte vaz. To musí být pěkný zmatek v dětské mysli stejně, jako když dítěti řeknete roztrhnu tě jako hada. Jsou určité vyjadřovací stereotypy, nad jejíchž významem prostě nepřemýšlíme. A o to mně šlo:). Přeji radost. Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik