Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Lepší být připraven než překvapen.

1 0
možnosti
DP

Jestli ten pán nespásl nějaký muchomůrky.... Paranoia je hrozná věc.

0 0
možnosti
MB

Píšete a já souhlasím - "Otcem strachu je nenávist a matkou negativní emoce". Nepodceňuji nebezpečí uprchlíků - na straně druhé se na tom dobře staví i volební programy. Svým způsobem pak úsměvné, kdy se do PS dostane ten, který nás bude chránit před 12, nedej bože 13 utečencem ! Nabízím úsměv, byl jsem na hřibech rrovněž - (rostou). Fascinovala mne dcera, která vytasila mobil. Přiložila na houbu a přístroj hlásil - Bedla, je jedlá, správnost aplikace je na 75% správná. Chcete uložit do GPS ? ... :-)

1 2
možnosti
MK

RvPane Bučku, žádných 12,13; stovky migrantů denně z Rakouska a hlavně z Německa a nikdo nemá přehled, kdo je kdo. Přitom, že se v Německu ztratilo více jak 100.000 nelegálů, je to na pováženou. A až se přitvrdí na přechodech a nebudeme k něm pouštět každého, přijde na pořad dne zelená hranice.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik