Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pár Vašich blogů mi přišlo "zvláštních", obzvláště, když tvrdíte, že jste roky pracoval u policie. Furt mni tam něco neštymovalo a dnes jsem na to konečně přišel - nejíte maso, což vysvětluje pro mě vše... ;-D

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Nejezení masa není tím hlavním důvodem "zvláštních" blogů. Tím důvodem je něco jiného:).

Chápu že Vám moje smýšlení a práce u policie neštymuje. Je Vás více:). Ch.

0 0
možnosti
Foto

Divím se, že se ještě nenašla firma, která by si z těch plechovek udělala byznys. Asi ta výroba nebude tak náročná a drahá a to že si většina tyto plechovky kupuje, znamená, že si jich cení víc, než zdrojů, které byly při jejich výrobě použity.

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Ano, taky té módě, dávat cokoliv do hliníkových plechovek nerozumím. Ale nemusím rozumět všemu:). Ch.

0 0
možnosti
PK

Ze zdravotního hlediska – by měly být konzervy a další potravinové obaly vyrobené z hliníku zdravotně nezávadné. Na druhé straně se i látky z potahových laků mohou uvolňovat a migrovat do potravin (např. bisfenol-A (BPA), bisfenol-A-diglycidether (BADGE), vykazující mírné hormonální účinky), jak vyplývá z údajů Ministerstva zemědělství ČR o sledování cizorodých látek v potravinách. Z environmentálního hlediska – lze ale hliníkové obaly označit za zdravotně závadné. Surovina pro výrobu hliníku bauxit se těží ve velkých povrchových dolech často v oblastech tropických pralesů Jižní Ameriky, známých a důležitých nejen pro svou biodiverzitu. No a co se týče jeho likvidace je snadno recyklovatelný. Stává se tak velmi významnou druhotnou surovinou, také vzhledem k jeho velké spotřebě. Co je ovšem nejdůležitější: při recyklaci hliníku se ušetří okolo 90 % energie, které je zapotřebí k výrobě hliníku z bauxitu.

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za odborný názor. U nás je to s recyklací těchto plechovek nicotné. Končí v popelnicích, nebo v lese. Nikdo nebude shromažďovat pár gramových plechovek ve výkupu za 00,-kč. Lepší je z hlediska enviromentálního nevyrábět, než vymýšlet recyklační továrny. Toť můj názor. Ch.

0 0
možnosti
OU

Text je oravdivej, ale nadpis za mě neskutečně mimo. Přiznávám, že podle něj jsem se chtěl podívat, co to bude za blbinu.

Překvapil jste příjemne.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Nadpisem jsem chtěl říci, v zájmu celku - lidstva, neplýtvat marnotratně se surovinami kvůli "blbý" plechovce na colu atd.:), když to můžou dát do skla. Na plechovky jsem neviděl třídící popelnice. A navíc. Proč třídit. Lepší a jednodušší je to nevyrábět, než na to stavět třídící linky atd.Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik