Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem fakt jediná, kdo se odvážil diskutovat ??? :-/

0 0
možnosti

Menstruace je prostě pět dní v měsíci, které omezují do určité míry konání nás žen. Musíme zkrátka brát ohledy na ni a dávat si víc pozor na hygienu, některé dokonce přetrpět hodně nepříjemné chvíle, některé bolest. A to všechno s hroznou představou, že až se zvednu ze židle, bude ta krev někde nedejbože vidět. Já nevím, jestli to brát jako očistu, asi možná ano, ale až na posledním místě po všech těch nepříjemnostech. Naštěstí to zas není až tak hrozné a možnost mít děti, za to rozhodně stojí. O tom není vůbec pochyby. Víc než fyzická nepříjemnost mi vadí postoje partnerů žen, kteří vidí v každé chvíli, kdy žena nemá náladu (a nejen na milování), vlivy menstruace. Tohle je totiž blbost. Až na malé výjimky většinou. Tedy dal jste se do toho odvážně - fakt smekám. A zdravím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik