Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je vlastnost dnešních médií na celém světě, vybrat si exkluzivní záležitost a tu pak omílat a omílat a omílat. Jen kvůli té exkluzivitě, co nese sledovanost. Mantru dnešní doby To víte, skomírající děti někde v Africkém Sahelu jim jí nepřinesou. I když je jich nepoměrně víc. Jsem ráda, že se z toho ti kluci dostali, dokonce i za cenu jednoho lidského života je to skvělé, ale obávám se, že je to ze stran médií jen snaha vypadat dobře a ne opravdový zájem. Jinak by daleko častěji a pravidelně podporovali potřebné. Zatím o tom jen píší. Občas, když se to hodí. Zdravím. R^

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor, který je plně výstižný. Přeji.... Chalupský

0 0
možnosti

Uz jsem se lek,

ze cely svet slysel tu zpravu TASSu, cely svet zanechal hovoru, ... ;-D

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Chalupský

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik