Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlasím naprosto s Vaším úhlem pohledu. Jen pro ty, kteří nejsou v současných zkratkách tak zběhlí (to jsem já a našla jsem si to na netu), pak zkratka EHMK = Evropské hlavní město kultury. Možná se pamatuji špatně, ale u nás se tímto titulem honosila naposledy Plzeň, že?.

A ještě jedna poznámka: jako milovnice hudby různých žánrů jsem byla svědkem několika reportáží se špičkovými hudebníky, kteří pouliční hudební produkci považovali za prubířský kámen hudebníka. Ulice je totiž k chybám i drobným nepřesnostem naprosto nemilosrdná A ne každý muzikant kritiku z očí do očí unese. Já si pouliční produkce velmi vážím a myslím si také, že nám všem prosvětluje den.

Zdravím pane Chalupský. R^

0 0
možnosti
VF

Přiznám se, že když jdu v Brně kolem pouličního muzikanta, jsem v rozpacích. Připadá mně, že žebrá. Dívám se raději jinam.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor.. Je to úhel pohledu. Žebrání vidím přece jenom trochu jinak. Tihle lidé přináší do veřejného prostoru jinou atmosféru. A o to mi jde. Zdravím a přeji...Chalupský

0 0
možnosti
MS

Pouličních hudebních produkcí se vám zachtělo, holoubkové. Mají zaplacené poplatky OSA za veřejnou produkci hudebního díla? Určitě ne, a takovou anarchií a daňovými úniky nepodléhajícími EET si republiku rozvracet nedáme! ;-D

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Já jen chcu věřit tomu, že to není ten důvod, proč jich je oproti jiným zemím tak málo. Alespoň v EHMK. Přeji....Chalupský

0 0
možnosti
JA

J14i64ř28í 23A47l15e95x16a

3. 10. 2018 8:05

Árie se nehraje, ale zpívá ;-D

Jinak máte pravdu.

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Jinak máte pravdu:)

Přeji.... Chalupský

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Přeji....Chalupský

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik