Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Často jsem si připomínala, že už Zdeněk Jirotka v Saturninovi konstatoval, že: "... osud nám občas prokáže neocenitelnou službu, když nás chytí za límec a vyhodí na mráz." . To abychom si uvědomili co máme a neremcali. Jinak si myslím, že hodně lidí to má tak, jako popisuje níže Ivo Žáček. A to je moc dobře. Zdravím pane Chalupský. - A přeji hezké svátky :-):-):-).

0 0
možnosti

Zdravím a přeji vše co potřebujeme. Chalupský

0 0
možnosti

I98v84o 80Ž39á33č41e42k

26. 12. 2018 10:41

Tak 23.12. odpoledne jsem byl naposledy nakoupit v supermarketu. Ještě mi chybělo pár věcí. (Stejně jsem na jednu zapomněl, ale to je můj problém.) Obával jsem se návalu, ale ono tam bylo mnohem méně lidí než v běžný všední den. Ani u pokladen jsem nemusel stát frontu, jedna byla zcela volná a v ní usměvavá slečna. Tolik k tomu strašlivému konzumnímu shonu.

A teď k té Vaší tezi, cituji: "Možná to poznáme podle toho, jak dlouho to v nás vydrží. Myslím tu Lásku, zdraví, pohodu, klid v srdci a přání všeho nejlepšího. Někomu jen pár hodin, někomu pár dní, ale málokomu z nás po celý rok."

Já přeji všem dobrým lidem (a jsem obklopen převážně dobrými lidmi) všechno nejlepší každý den, každou minutu. A oni mně také. Ale nepotřebujeme si to pořád říkat, protože to víme. A jsem přesvědčen, že když "padnu na držku", tak mi pomohou, stejně jako já se budu snažit pomoci jim.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Přeji Vám ten supermarket. V "našem" mi zase prodavačka řekla, že jsem první který se usmívá, že všichni jsou "nasraný". Vaše přátele Vám přeji a fakt je ten, že je poznáme v okamžiku, kdy na tu držku padneme. Chalupský

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik