Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U nás to volání zní trojhlasně. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

I babičky ví, o čem píšete;-)R^

1 0
možnosti
ZJ

...R^ ... jo také ten pocit znám! Já si však musím pokaždé cestu za svým vnukem do dětského pokoje zarputile prošlapat nechutně po podlaze rozmontovanou a s dětským zaujetím a fantazií opět znovu stavěnou stavebnicí MERKUR ;-)

0 0
možnosti
PK

No jste pašák, to když přijede na návštěvu naše smečka, tak chvíli vydržím a pak ještě že mám psa a ten musí na procházku. Jednotlivě to jde, ale jinak, vše co leželo tam kde mělo už tam není, decibely se stupňují a jen babička vydrží vše;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik