Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych to nechala na přírodě a možná i na odbornících. Je pravda, že už lidstvo zasáhlo do tolika přírodních pochodů, že se mohly některé druhy přemnožit. A odborníci jsou od toho studovaní, aby to uměli posoudit. Tu míru, kdy ještě nezasahovat. Co se týče plastů apod. tam je to jasné a mělo by to být víc pokutovatelné - aspoň pokud se někdo nechá chytit.

0 0
možnosti

"Všechno zlé je pro něco dobré..." Soused hajný mě poučil, jak právě tato jejich činnost je pro les prospěšná, ona totiž takto les, louky zbaví spousty larev a jiných škůdců... A všimněte si, na polích vůbec neryjí - tam chemie totiž vše živé zabíjí, proto na polích nejsou ani koroptve, či jiné ptactvo, nemají tam obživu....[>-]

0 0
možnosti

P19a19v36e31l 55V74é53b15r

7. 2. 2019 7:10

Mám rád zvířátka, ale kdyby přiletěl roj sarančat, dělal bych co umím, abych je zničil. A černá zvěř jsou taková sarančata naší přírody. Přemnožila se. Můžeme si tady psát, kdo za to může, ale přemnožila se víc, než krajina unese.

1 0
možnosti

Otázkou je, zda je to prasaty, anebo spíše tím, že člověk tu krajinu zničil.

0 1
možnosti

Zvířátka mám rád, ale v případě prasat a kuny bych asi udělal výjimku z péče o ně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik