Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před nedávnem jsem šel v Třinci pěšky od nádraží k aréně. Je to asi 2 km. Vždycky tam byl na obchodech česko-polské nápisy. Tentokrát jsem četl nápisy Billa, Saloon... atd. Ani jeden nebyl dvoujazyčný, protože je to v obou jazycích stejné.

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že to "řešíte" a bylo by také dobré, kdyby to řešili naši poslanci. Ne formou zákazů nebo příkazů, ale výukou ve školách by se omezilo to, na co tady upozorňujete. To se ale nestane a stejně už je pozdě, téměř třicet roků vykonalo v hlavách mladých lidí svoje. Jsou tlačeni na výkon, ale v rozumném uvažování a sociální inteligenci to je katastrofa. Pokud ne doma, tak potom nikde jim nevysvětlují principy manipulace každého režimu, tedy i toho současného, nesmyslnost dnešního přehnaného konsumismu apod.

0 1
možnosti

Já jsem taky doživotní bojovník s jazykem a dokonce mi to zde jedna bigotní osoba ženského původu neustále připomíná, a tím se snaží znehodnotiti obsah diskusního příspěvku a tak i někdy radostně zaměním i za y, aby měla radost.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS