Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Před nedávnem jsem šel v Třinci pěšky od nádraží k aréně. Je to asi 2 km. Vždycky tam byl na obchodech česko-polské nápisy. Tentokrát jsem četl nápisy Billa, Saloon... atd. Ani jeden nebyl dvoujazyčný, protože je to v obou jazycích stejné.

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že to "řešíte" a bylo by také dobré, kdyby to řešili naši poslanci. Ne formou zákazů nebo příkazů, ale výukou ve školách by se omezilo to, na co tady upozorňujete. To se ale nestane a stejně už je pozdě, téměř třicet roků vykonalo v hlavách mladých lidí svoje. Jsou tlačeni na výkon, ale v rozumném uvažování a sociální inteligenci to je katastrofa. Pokud ne doma, tak potom nikde jim nevysvětlují principy manipulace každého režimu, tedy i toho současného, nesmyslnost dnešního přehnaného konsumismu apod.

0 1
možnosti
PK

Já jsem taky doživotní bojovník s jazykem a dokonce mi to zde jedna bigotní osoba ženského původu neustále připomíná, a tím se snaží znehodnotiti obsah diskusního příspěvku a tak i někdy radostně zaměním i za y, aby měla radost.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik