Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já zase jezdila 20 let do zaměstnání ČSAD každé ráno s paní, která seděla na Hradčanech v pokladně a prodávala lidem vstupenky. Uměla docela slušně 5 řečí a bylo s ní radost promluvit v jakékoliv z nich. Posledních 7 let už mohla být v důchodu, ale jí také práce bavila. Zkrášlovala mi každé ráno cestu do práce - a já doufám, že to tak i ona vnímala ode mně. Mimochodem - pan primátor by to tak vnímat měl! Pozdravujte svého přítele i ode mně. Možná by bylo fajn založit fan klub takovýchto "metařů". :-) Zajímavé, kdo všechno by se v něm potkal. ;-DZdravím pane Chalupský. R^

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor a zajímavý nápad. Rád vyřídím pozdrav i to, že se stal motivem k zamyšlení:). Přeji....Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Tak toho pána pozdravte i ode mě.:-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Rád vyřídím. Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Já měl zase svou uklízečku, starší pani a pulírovala to do dokonalosti,uctivě jsem se jí každé odpoledne když nastupovala klaněl.R^karma.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Jsem rád, že nejsem sám:). Chalupský Pavel

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik