Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už je mi 64 let... Zaplaťbůh. - Občas si někdo vzpomene na lidi, kteří takříkajíc uměli stárnout. Všichni do jednoho byli moudří, vyrovnaní a skromní.Horníček, Seneka, naše babičky a dědečkové atd. atd. Ale to se nedá naučit. K tomu se musíme propracovat právě těmi roky života. Chválím pane Chalupský - já si s léty nikdy hlavu nelámala. Pozdravuji. :-):-)V

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor paní Šumová a za krásná slova, která sdílím. Je mi 60 let a také říkám DíkyBohu:) Přeji....Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Vy nejste věřící? Ale Vy právě věřící jsteV. V tom nejkrásnějším mystickém slova smysluR^. Vaše slova v článcích vás prozrazují. Krásně prozrazují. Klér - a víra, to tedy fakt k vám nejde:-). Takže ve smyslu kléru, skutečně věřící nejste:-). Ve smyslu Boha - ano. Děkuji za článkyR^

0 0
možnosti
Foto

Nejde o to, jestli je někdo věřící, nebo nevěřící, to je každého osobní věc. Dnešní doba stárnutí odmítá, stáří, ani stárnutí, není IN. Lidé se za to že stárnou, málem stydí... "Být stále mlád" - je prostě kursu. (/Viďte, Karle Gotte?:-/) Plně hodnotný člověk asi existuje tak do věku 35 let, pak už to není ono, svůj věk na veřejnosti skrývá, zapírá, zejména ženy. A nezáleží na tom, jaké má vzdělání, čeho dosáhla ve své profesní činnosti, jestli se jí povedlo vytvořit plně hodnotnou a funkční rodinu, (která byla vždy bude základem státu), kolik vychovala dětí, jak si jí váží její blízcí a okolí, co sama vykonala pro společnost. Prostě za své vrásky v obličeji, které často, vyjadřují to, čím sama musila v životě projít a co musila sama prožít, se stydí. Prostě je to tak, společnosti tento mýtus věčného mládí podporuje - a vyhovuje jí. Pokud tomu tak není, můžete mi moje tvrzení vyvrátit... Je to samozřejmě naivní a bláhové, stárneme všichni - a naše společnost "stárne" s námi, demografická křivka je v naší zemi nepříznivá. Co s tím?:-/ Díky, pane autore, za Váš článek k zamyšlení. R^

1 0
možnosti

Když slyším tyhlety nářky - tak si vzpomenu na "Nářek převozníka" ;-D;-D;-D;-D;-D.

To jsem Vás převezla !! (převezl)

Někde jsem zaslechl názor - jsou to zloději mentální energie ;-(.

0 0
možnosti

Zdravím a díky za názor. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik