Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlasím a žaluji! Hlavně média, ty mistry slova, kteří pojem "válka" tak často - a rádi - používají, když potřebují zvednout náklad. Anebo sledovanost. Slušnost a dobré zprávy nikoho nezajímají. Podle nich.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za Váš názor, který přesně doplnil moje myšlenky. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
Foto

Je to tak. Když vyhlásíte válku dobru, musíte ošéfovat i linii jazyka, ta je velmi důležitá. Vzpomněl jsem si na Bushe jr., který v době 9/11 opakoval v médiích to slovo „terror“ a „terrorist“ tak často, že... samozřejmě byl už jenom tím teroristou i on (pokud člověk zná definici toho výrazu). A lidi mu to baštili.

George Carlin říkal, u nás v Americe všemu vyhlašujeme válku. Neděláme s tím sice vůbec nic, ale vyhlašujeme tomu válku...

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za Váš názor, který plně sdílím. Chalupský Pavel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik