Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Změna, neustálá a neutuchající změna, je život. Tvrdí to dokonce i fyzikové. Zdravím. R^V

0 0
možnosti

Zdravím paní Šumová a děkuji za názor. Jediné co je neměnné je neustálá změna. A přesto, nebo právě proto se jí stále bojíme. Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Část buddhistů tvrdí, že JÁ neexistuje ;-D;-D;-D.

Stačí se zeptat: "kdo jsem JÁ ?" A dá se to popsat slovem ? :-)

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Lehce vnímám to JÁ, jako řeč našeho vnitřního egoismu. Všechno je o rovnováze, proto bych jej asi ze slovníku nevymazával. Jinak je JÁ k hlubokému zamyšlení, přímo filozofickému. Co na to Sokrates?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS