Diskuse

Jsi chudej?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Je pravda, že si za peníze štěstí nekoupíš. Ale je taky fakt, že se to neštěstí s tučným kontem tak nějak líp snáší. ;-D;-D

0 0
možnosti

Líbí se mi ten pojem "ne štěstí" to totiž s neštěstím nemá mnoho společného. Ale nikdo to vlastně takhle nerozlišuje. Mít ne štěstí je mnohem lepší, než sletět do náruče neštěstí. Vida, co způsobí taková maličká pomlčka. Mezírka mezi písmenky může být propastí v hlavě. A tak mám z toho Vašeho ne štěstí versus štěstí, hezký pocit. Takhle v sobotu ráno... Myslím, že o chudobě tu nemůže být řeči. Ani u Vás, ani u mně. :-) Hezký den.R^

0 0
možnosti
PB

P16e74t94r 61B87u15r40i32a19n

21. 5. 2020 13:35

Nechápu kde se pořád bere ten nesmysl, že boháči jsou tupí, nic necítící, chladní a vyhořelí nešťastníci. Nikde jsem neviděl víc štěstí a bezstarostnosti než v očích boháčů a víc naštvanosti a frustrace než v pohledech chudých lidí.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Víte, ten pohled v očích může mást. Jde o radost v srdci. A tam nevidíme. Leckdy ani u sebe. Ale jinak Vám rozumím. Není boháč jako boháč, není chudej jako chudej.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik