Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samozřejmě, že je to blbost, takhle stěhovat všechno. Zvlášť potraviny. Např. letos v zimě jsem v Lidlu kupovala cibuli a jablka z Nového Zélandu!!! Fakt. Dřív si lidi nakoupili všetatskou cibuli tady od Roztok, naskladnili a totéž brambory (z Vysočiny), jablka (od Slaného). Celý venkov to tak dělal, protože nakupoval v sezoně a lacino a také většinou měl kam to dát. Dnes? Nepoznáte rozdíl mezi venkovem a městem - každý jde do hypermarketu a nakoupí si jen na týden. No to se pak musí vozit mimo sezonu jídlo od všech čertů. Čert aby to vzal! To jsem se rozčílila. To jsem se krásně rozčílila! - ;-D A není to vůbec nic platné. ;-€ Ono by stačilo, kdyby byla povinnost na všechno napsat odkud to přivezli. Hodně lidí by tyhle blbosti nepodporovalo. Zdravím pane ChalupskýR^ Sákryš - ještě pořád mám vzteka!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta povinnost už

celkem dlouho existuje. Stačí se podívat na cedulku u zboží.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik