Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Moc hezké! Příběhy nejsou o nás, ale pro nás!VR^

0 0
možnosti

Mám ráda podobné příběhy. Jednou se mi něco podobného dokonce stalo, jen jsem nebyla vstřícná ihned. Je to pár let, kdy u mně doma jedno kalné ráno zazvonil stařec. Vypadal hrozně zanedbaně, jako santusák, a nikde nikdo, široko daleko. Nabízel, že mi nabrousí nůžky a nože. První reakce - příkře jsem ho odmítla, protože u nás často zvonili různí sektáři a vím, jak těžko je člověk přesvědčí, že nic nechce. Za chvilku - ne víc, jak za 3 minuty - mi to ale začalo ležet v hlavě. Vyběhla jsem na ulici, a půl hodiny jsem ho po vesnici hledala. Nikde nikdo, nemohla jsem pochopit, kam tak rychle zmizel, bylo hnusně a děsná zima, a strašně mě to mrzelo. Vrátila jsem se tedy sklesle ke svému rozžehlenému prádlu - a s těžkou hlavou. Táhlo mi v ní, co všechno bych asi dala za to, kdybych dostala příležitost, to napravit. Špatné svědomí, to je hrozná věc. Představte si, pane Chalupský, po hodině mi zazvonil u domu znovu. Myslela jsem, že ho políbím, jak se mi ulevilo. Nabrousil mi skvěle všechny nože a nůžky, co jsem našla - nebylo to drahé, a ještě dostal kus koláče. Ale ten pocit, druhá příležitost napravit své konání - nikdy nezapomenu, jak jsem potkala "prst Osudu". To byla úleva. Pěknou neděli přeji - a zdravím, ať už jste kdekoliv...R^:-)

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Hezky a lidsky vyjádřeno. Podobnost příběhů není vůbec náhodná. To jsou ti převlečení poslové lidskosti. Někdo by řekl Andělé. A proč ne. Přeji....Chalupský Pavel

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za Váš názor. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
VF

Mám stejné zkušenosti. Také vím, co udělá s člověkem obyčejné popovídání. Nejdřív by ten muž uvítal nějaké peníze, ale měl radost, že mně mohl říct, co ho v životě potkalo. Byl pak úplně jiný. Sebevědomější, šťastnější.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za Váš názor a prožitek. Slovo je někdy, dovolil bych si říci mnohdy, silnější než skutek. Přeji...Chalupský Pavel

1 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik