Diskuse

Promiňte.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslím, že je to prostě výchovou a to už od malička. U každého individuálně. Když se tak k sobě chovají dospělí doma, ani není potřeba to dětem nějak zvlášť zdůrazňovat. Stačí sem tam připomenout. Jenže dnes se doba zrychluje, a tak hodně lidí má dojem, že jde o přežitek, který zdržuje. Na zdvořilost ale by měl být čas vždycky. Naše babičky a ještě i maminky nás napomínaly, když jsme opomněli, já už na to měla času méně, a ti dnešní mladí už skoro žádný. Nevyčítám, ale je to velká škoda.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Představte si paní Šumová, že v den, kdy jsem tento příspěvek zveřejnil, jsem si povídal s jednou paní v obchodě. Mezi řečí mi začala říkat, jak jsou dnes lidé k sobě neohleduplní, že se neumí omluvit, že neumí říci promiňte, prosím, nic se nestalo. Prostě to stejné téma, co jsem zveřejnil. A to můj článek nečetla. To nebyla náhoda, to bylo potvrzení stavu, který popisuji. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
PK

Neviděl bych to tak dramaticky, mnohé se zlepšilo i u nás, alespoň na menších městech a vesnicích.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Máte pravdu, na vesnici kde bydlím to tak nevnímám, ale v krajském městě kde pracuji, je to každodenní záležitost. Nejsem zavřený v kanceláři, ale často chodím po městě. Když jedu domů, nesednu do auta, ale jedu vlakem, takže jsem stále mezi lidmi. Jak jsem psal. Známí když přijedou z UK, právě na tohle reagují jako první. Je to moje zkušenost a nejen moje, proto jsem popsal stav v UK a u nás. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik