Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte kdyby byla normální mírová atmosféra, na jakou už je moje generace celý život v Evropě zvyklá, a lidi v běžném životě nezapomínali na slušné a etické chování, tak bych byla ráda, že se na podobná výročí zapomíná. Jenže to nejsme ani zdaleka. A ti kdo dnes mluví o míru jsou osočováni, že straší válkou. Válkou, která hoří kousek od našich hranic! Až tak hluboko jsme klesli, že se tak hovoří za celou naši zemi. Prosím, vynechte mně naši politici. Já toto neschvaluji! Nikdy! Děkuji pane Chalupský za připomenutí, tato společnost to stále ještě potřebuje. Zvláštní, že první jarní den ještě nikomu nevadí...

0 0
možnosti

Karma.

A je to fakt, slavná ČT má jiné priority. A přeci nebudeme připomínat Německu jeho minulost. :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik