Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dokud bude venkov plný dožívajících důchodců a dokud bude neustále snižováno dopravní spojení venkova s městy i vískami mezi sebou, nic se nezmění. Žiji na venkově celý život. Největší problémy nebyly peníze, ty jsem si uměla vydělat, ale abych mohla vzít dobrou práci, musela být aspoň trochu dostupná. Nejhorší bylo rušení linek busů. Dost let mě manžel dvakrát denně vozil do větší vsi, kde stavěl dálkový spoj do města. A zpět jak jinak. Teď jsem v důchodu a jsem ráda, že v té větší vsi zůstaly aspoň ty markety. Malé krámky skoro všechny zavřeli. A já to, co nemohou koupit v kamenných obchodech, občas kupuji přes košík.cz. a jsem moc ráda, že sem vůbec jezdí. S přibývajícím věkem stoupá únava a navíc EU dělá aktivní kampaň o škodlivosti důchodců i za volantem, přestože v jiné reklamě besip mává statistikami o mladých delikventech, taky za volantem. Takže zapomeňte na to, že si po 65 letech zajedete snadno nakoupit autem. Neřeším tu na jaký pohon. Ale je otázka, zda po všech těch nařízených kontrolách budete moci vůbec vyjet. Pak nákup až do domu, s platbou přes net bezhotovostně, je dobré řešení. Farmářské obchody? U nás jsou v té sousední vsi, od jara do podzimu u stánků, ale jen o sobotách. Bez auta se neobejdete. Tak asi tak s tou hotovostí. Samozřejmě vše ostatní sedí, čistá pravda. Zdravím pane Chalupský.

0 0
možnosti
PC

Zdravím paní Šumová a díky za názor. Můj pohled na věc není samozřejmě černobílý a obecně platný. Je jen můj. Kde jsou ty časy, kdy jsme bydleli před revolucí na vesnici a téměř vše si vypěstovali, i drůbež a králíky chovali. Ale zpět. Já mám zatím možnost výběru, protože ve velkém městě pracuju. Této cesty se držím již přes 2 měsíce a zvykám si. Nejtěžší je změnit své myšlenkové vzorce. A to platí obecně, to je Vesmírný zákon. Přeji vše dobré. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik