Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vida - to jsem jediná žena v diskusi? ;-D Asi se nám ženám a matkám diskutovat o zbraních nechce, protože život dáváme. Nebereme.

0 0
možnosti

Já bych se bála - ani tak ne zbraně, střílela jsem ze školní vzduchovky docela slušně - ale sebe. Člověk se může dostat snadno do mezní situace, kdy převládnou emoce. V tu chvíli není někdy schopen posoudit, jestli je tak zle, že je třeba hledat zbraň. Promiňte diskutující, pro mně je jedno jestli revolver, pistoli, Magnum nebo kalašnikov. Tím vším lze těžce zranit, dokonce zabít - a bohužel velmi snadno. Až když emoce opadnou, tak se člověk dokáže ohlédnout a říci si: "šlo by to i bez ní.". Možná že také "nešlo by to i bez ní". Ale pokud je zbraň snadno po ruce, bála bych se, že bych se neudržela a sáhla po ni právě v situaci, kdy by to bez ní šlo. Jen z paniky. Můj manžel si myslí naprosto totéž. A tak jsme neozbrojení. Nikoho neohrozíme - jen možná sami sebe, ale to už si srovnáme sami se sebou. Lepší, než si zbytek života vyčítat ublížení jiným. První dámě se dost divím, se vší tou ochrankou, k čemu ještě zbraň? A co se týče pana Kájínka - nevím, jestli je vinen, částečně vinen či nevinen. Děsí mě, že tolik soudů, znalců, expertů to posuzovalo a výsledkem je, že prezident této země má dojem, že je třeba pro něho milost, jakoby bylo třeba napravit omyl?? Koho? Soudu? A co pak těch 20 let kriminálu, pokud to omyl byl. Pokud nebyl, proč milost, když šlo o tak závažný zločin. A taky mám trochu podezření, že se to hodí teď do předvolebního boje. Ale téma je to vskutku aktuální. Moc se mi líbí, že do toho jdete. Zdravím. R^

0 0
možnosti
AK

Prave ze svoboda je si pistoli koupit a smet ji legalne nosit k sebeobrane. Doby, kdy je mohli nosit jenom soudruzi jsou dikybohu pryc a je to tak spravne. Vsude kolem nas jsou ruzni lide, velmi slusni, ale i svine!

0 0
možnosti
Foto

Skoro nikde není legální, aby normální občané nosili zbraně. Tak třeba, v Kalifornii si každý může koupit zbraní, kolik chce.

Ale nosit ji na veřejnosti obvykle nesmí. A když s ní jede třeba na střelnici nebo do lesa, musí ji mít v uzamčené přeoravce v kufru auta.

0 0
možnosti
VV

Jen aby si s ni manzelka pana presidenta neublizila. Byla by to skoda.

0 0
možnosti
Foto

Co je komu do toho, co si chce pořídit první dáma !

Co je komu do toho, co si chce pořídit kdokoliv z našich svéprávných bezúhonných občanů ?

3 0
možnosti
KK

Lepší je zbraň celý život mít po ruce a nemuset ji použít, než ji jednou potřebovat a nemít ji.

7 0
možnosti
FD

Štěstí přeje připraveným.Západ nám ukázal jak to vypadá,když ujede vlak.

6 0
možnosti
Foto

Co podle Vàs je "pořádná" pistole? 44 Magnum?

0 0
možnosti
KK

Mně stačí moje ČZ75 a Walther P38. Líbila by se mi ještě Colt M1911. Call.45 ale to je už zbytečně veliké.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik