Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím zda být v boření myšlených zdí důsledná, Ježíš Kristus neměl v hlavě ani jedinou zeď, tvrdě na to doplatil - avšak jeho učení přetrvalo tisíce let. Dokonce až dodnes. Není to jednoduché to dodržet - ani vydržet. Někdy ani přežít. Nevyčítala bych lidem, že mají strach - my matky o strachu víme skoro všechno. Myslím ale, že ve svém článku se věnujete jen jedné straně problému Jak ale zahnat ten strach v mysli jinak??? Když hrozby existují zcela reálné. Přemýšlím o tom moc a stále nevím. :-/

0 0
možnosti

je krasne rceni v anglictine - It takes two to tango.

Zkuste tomu porozument, kdyz se nekdo integrovat nechce, nechce prestat vama pohrdat, tak s tim maloco zmuzete, leda ho nechat byt. Ale jinde, ne u sebe doma

0 0
možnosti
Foto

No, zajímalo by mě, kde přesně jste u policie působil, nechce se mi věřit, že by člověk, který každodenně přicházel do styku s lidskou náturou mohl napsat takový nesmysl, jaký jste sepsal. My v Evropě ve svých hlavách můžeme bořit zdi od rána do večera, jenže problém je v tom, že tu zeď, respektive propsat, která dělí naši civilizaci od té islámské, nezboříme nikdy. Na to by bylo třeba i snahy z druhé strany té zdi/propasti a tam vůle jednoznačně chybí.

1 0
možnosti

Víte, nejlépe se přínos a nebezpečí vyvažuje, když jsou ty mosty padací a spustíme je před nohy jen tomu, komu chceme.

1 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Hezký příměry. Já mám na mysli spíše ty naše vnitřní zdi. Ty jsou leckdy neprostupnější. Ch.

0 0
možnosti

Pokud budete stavět mosty, tak bych se přimlouval i za postavení alespoň jedné Zdi Nářků,

1 0
možnosti
Foto

I18v65a98n 54M94a31r97e64k

5. 6. 2017 7:04

Dosavadní Schengen je "zeď" ? 8-o

2 0
možnosti

Co vy nazýváte zdí, jiní nazvou obranou. Co vy nazýváte egem jiní nazvou zdravým rozumem. Záleží na úhlu pohledu. Vždy máme na výběr - buď vzletné řeči a krásné myšlenky, nebo drsná realita.

4 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Máte plnou pravdu. Já ale jinou cestu, než cestu mostů, z dlouhodobého hlediska nevidím. Ch.

0 0
možnosti

I ten "magor" Trump určitě ví, že USA stály a stojí na kvalitní migraci. Ale legální a vhodné pro USA. A ta se určitě lépe dělá při vhodné "zdi", ne otevřených dveřích.

2 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Já mám ale na myslí spíše zdi vnitřní, myšlenkové. Tam to začíná a končí stavěním zdí jako takových. Ch.

0 0
možnosti
Foto

V situaci v jaké jsme potřebujeme daleko spíše zdi než nějaké mosty nebo Hraniční styk bez Kontrol.

1 1
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik