Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chápu, co se snažíte říct. A činíte tak kultivovaně a s citem. Jsem ráda, že se o Vaše životní postřehy tady s námi dělíte.

0 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za Váš názor:-). Chalupský Pavel

0 0
možnosti

Nechodit k volbám znamená být lhostejný k vývoji společnosti.

Ne, nemám rád lidi, kterým je jedno, co bude zítra.

-

Ano, mají plné právo k volbám nejít. Zrovnatak jako já mám plné právo nemít je rád.

3 0
možnosti
JM

J21o16s64e47f 26M67i40k87e90l

17. 10. 2019 22:33

Mezi lidmi, co nechodí k volbám, a mezi lidmi, kterým je jedno, co bude zítra, je (může být) dost podstatný rozdíl.:-/

0 0
možnosti
Foto

A jak se u toho tvářila?

A došlo Vám, že ti, co nechodí k volbám, mají na triku všelijaké nepěknosti naší politiky?

0 1
možnosti
Foto

Jak snad už řekl Churchill, je to volba mezi menším a větším zlem. Nikoliv přemáhání dobra lepším (TGM).

0 0
možnosti
PJ

A co jste tím chtěl říci? Paní Z-H už dávno není pod poslaneckým slibem. A jako každý občan si může říkat co chce

3 0
možnosti
RE

Nejspíš jí to vyšlo z úst jako otřepaná fráze. Třeba jako: "nemám rád mlíko.":)

3 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Mě zaujaly její myšlenkové pochody jako veřejně činné osoby a že je v ní taková zloba, neláska vůči těm, kteří neporušují žádný zákon. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
ES

Mě ten výrok nepohoršuje: nemohu "mít rád/a" všechny lidi - tvrdit to je čiré pokrytectví. Pokud mluvčí nesklouzne k "nemám je rád, a tedy je nutno je persekvovat", je to naprosto v pořádku.

7 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za Váš názor. Myslím že nemít někoho rád, tak k tomu už potřebuji opravdu pádný a závažný důvod. Myslím si, že tím důvodem nemůže být jen to, že užívám svého ústavou daného práva. Toť můj názor. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
Foto

No, já osobně taky nemám rád ty, kteří nadávají na poměry, politiky atd., ale k volbám nechodí. Nejspíše jsme s dotyčnou už přinejmenším dva.

8 1
možnosti
PK

Politik miluje jen sama sebe...pro ostatní nemá pochopení, změna nastává pouze několik dní před volbami, to hýří empatií a láskou...;-D

2 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Souhlasím. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
Foto

Toliko se nešikovně vyjádřila.

1 0
možnosti
Foto

... je toliko váš názor (nebo ji znáte osobně?). Podvědomí hraje ve volbě slov velkou roli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik