Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škrtící obojek asi není moc vhodný. Ale takové kšíry, které dítěti neublíží, to může být docela zábava. Dítě se někam dere, stačí škubnout, a už se válí po zemi. Paráda.

1 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Chápu jej za ironizující. Chalupský Pavel

1 0
možnosti

Víte, že jste mě šokoval? To by mě vážně nenapadlo. Když jsem byla malá, tak jsem mamince vyčítala, že moc rychle chodí. Občas zapomněla, že mám krátké nožičky. Říkala jsem tomu ekonomický krok. A obě jsme se tomu smály. Samozřejmě když jí to došlo, zpomalila. Ale ani by mě nenapadlo, pustit její ruku. A jí zase, kupovat vodítko pro dítě. Ještě že jsem stará...

1 0
možnosti
PC

Zdravím paní Šumová a děkuji za názor. Já zase pamatuji společná vodítka s kruhy ve školce, ale to nás šlo třeba 10 dětí a dvě učitelky. Držely jsme se kruhů a pochodovaly. To co jsem viděl je opravdu extrem. Teď mi známá říkala, že to viděla i na Novém Zélandu.

0 0
možnosti
VF

Možná to bylo praktické, ale z mého pohledu ponižující. Co člověk, to názor.:-(

2 0
možnosti
PC

Zdravím a děkuji za názor. Tady musí etika, cit a |Láska zvítězit nad praktičností a leností rodičů. Chalupský Pavel

0 0
možnosti
PM

Autor asi nějaký slepoň. Na vodítku jsem občas vedl i svoje dítě. Je mu teď 19 let.

Takže není nějaký dnešní fenomén. Občas se to prostě hodí, když je ještě dítě moc malé na vodění za ruku nebo se chce neustále hrabat v písku. Ale autor má prostě rád svoje řešení a skutečný svět ho moc nezajímá.

0 3
možnosti
LV

Pokud je ve skutečném světě normální vodit děti na vodítku, potom budu mít svá řešení raději. Takový svět mne vskutku nezajímá.

3 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik