Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím a děkuji za názor. Ch.

0 0
možnosti

Asi mi to moc připomíná americký postoj při hymně, či vlajce. Mám k těmto novinkám trochu averzi - asi jako k Santa Klausovi a dědovi Mrázovi proti našemu Ježíšku. Mě se podání ruky líbí víc. Srdce je opravdu vzácné místo a např. opravdové přátele, takové ty skálopevné, kterým jsem umožňovala přístup ke svému srdci bez přemýšlení, tak těch bych napočítala za život maximálně na prstech jediné ruky. Ti ostatní mají moc zranit - a tak jsem trochu opatrná. Nezlobte se pane Chalupský, ale radši si na první setkání podávám ruku. A líbí se mi myšlenka, že to bylo kdysi na znamení toho, že nesvírám zbraň a přicházím v míru. Milovat ze srdce - to přichází mnohem později - někdy. Je to zajímavý pohled a přeji Vám hezké velikonoce a aby Vám srdce nikdo nikdy nezranil.V

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Neinspiroval jsem se americkou hymnou. To ne a taky mám raději Ježíška:). Takhle zdravím jen mé blízké přátele a rodinu. Člověka, kterého neznám, ruku podávám. Ch.

0 0
možnosti

P59e68t62r 18S62k94á55c46e72l

13. 4. 2017 18:14

"AdHOnorem Jesu" (Ku cti Ježíše)...AHOJ – je to zkratka,napsaná na každé lodi!

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za poučení. Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik