Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná to má spojitost s duševním stavem - určitě. Ale copak si emoce člověk dokáže poručit? Např. všichni vědí, že stres je základní příčinou lékařských potíží, ale poručit si nestresovat se - to nejde. I když člověk sám hrozně chce. Možná, že u něho určitá stresující složka pominula. Kdyby to šlo ovlivnit, zazněly by všechny zvony světa. Hezkou sobotu přeji.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Mám dojem, že jste se trefila.Určitá část stresujících faktorů pominula - rozplynula. Ch.

0 0
možnosti
Foto

No nevím, ale mé zkušenosti s alergiemi v mém okolí mi radí takovou léčbu bedlivě zvažovat.

U vašeho syna bych spíše bral v úvahu jeho věk, kdy se od alergií osvobozoval, protože by to mohlo spíše souviset s biologickými změnami v jeho organismu v době dospívání.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Synovi je 35 let:) a podle svých slov a poznání sám sebe, přičítá odchod - rozplynutí alergie změně myšlení, jídelníčku atd. tedy práci na sobě. Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik