Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si nejsem tak úplně jistá. Dvacet let jsem vedla podnikatelským firmám účetnictví. Různým. Českým, česko-zahraničním i zcela zahraničním. VŠICHNI nejvíc toužili po tom, aby se dalo do daňově uznávaných nákladů všechno. Účty za rauty, oktoberfest, zájezdy údajně se zákazníky atd. atd V tom se nelišily. Daňové přiznání je povinnost, kterou ukládá stát všem, kteří mají příjmy nad určenou hranici. Tu nepřekračují většinou jen důchodci a studenti a i tady jen někteří. Přiznání se to prostě jmenuje. Mohl by to být klidně výkaz o příjmech a vydáních. Tady bych tak naštvaná nebyla za tu povinnost, ale víc za to, že poplatník musí dokazovat, že přiznává daně správně. Presumpce neviny platí jen v trestním právu, tady ani náhodou. A další věc je, že se kvapem blíží doba, kdy začne daňový systém určovat EU a to teprve bude mazec. S daněmi nic nenaděláme - znáte to - "Daně a smrt...". Když už se bavíme o přiznání - mám jiné a podle mně užitečnější. Když jsem byla malá holka, každou chvíli jsem doma něco provedla. Maminka i tatínek se hodně snažili, a nakonec mě přesvědčili, že pokud opravdu něco provedu, nejlepší je to přiznat OKAMŽITĚ. S křivkou času roste geometrickou řadou průšvih. To je zákonitost. A další prima aspekt - člověk, který dokáže přiznat omyl je všemi vnímán s většími sympatiemi, než ti vzorní. Dokonce i než byl on sám vnímán před průšvihem. To fakt funguje. Tak to je asi tak všechno, co k přiznávání mám. Jinak fakt zajímavé téma. Podněcuje diskuse. Zdravím pane Chalupský. A hezké úterý :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 9,46
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik