Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na světě jsou lidé tří barev pleti. Černá - ta patří Afričanům, Žlutá - to jsou orientálci a indiáni a Bílá, tam patří zbytek. Tedy i Cikáni, Indové, Arabové...takto je to psáno v knihách učených.Úmyslně píši barvy pleti velkými písmeny pro lepší čitelnost.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor. Omlouvám se za chybné technicistní označení, ale snad to nic nemění na mém vyjádření se k našemu většinového posuzování lidí podle vnějších znaků. A přiznávám, že i já dříve patřil mezi ně. Ch.

0 0
možnosti

Určité poznání si neseme již od dětství a pokud je negativní vezme to nějaký čas než se začne přesunovat do té pozitivní oblasti. Za mého mládi jsme neznali pojem Rom, ale i ve škole se vždy používal cikán. S cikány jsem si v dětství užil dosti aby mě to ovlivnilo no, ale téch pozitivních signálů ke změně názoru moc nepřichází ani v osobních stycích ani informacemi z medií. Takže přestože se snažím nelišit lidi dle rasy, víry a fanouškovství a dle dalších kritérií , tak často nejsem v příliš pozitivním naladění. Asi je to má chyba..

2 0
možnosti

Zdravím a děkuji za Váš názor. Hezky jste to vyjádřil. Velice mu rozumím a chápu. Ch.

0 0
možnosti
Foto

Já s lidmi kteří nemají moc snědou pleť ale jsou tohoto etnického původu mám v poslední době poměrně bohaté zkušenosti.

Na rozdíl od některých českých Romů to jsou rumunští cikáni kteří v zemích EU hlavně v Německu ale i u nás těžce pracují.

Nedávno se její šéf snažil zaplatit ubytování a jak měl peníze v těsné kapse Jeans, tak několik dvoutisícovek přetrhl.

Komunikace s nimi není vždy jednoduché a často jsou hluční Ale na druhou stranu mají dobré srdce A měl jsem s nimi konflikt a to dosti výrazný Málem jsme si nafackoval i pak jsme si podali docela jsme nejlepší kamarádi.

Problém českých takzvaných Romů kterých se ti to pracující cikáni vůbec neváží jsou vysoké sociální dávky.

Nenutí je pracovat A tak je vedoucí zahálčivé mu způsobu života.

Omlouvám se za drobné nedostatky v textu Diktuji to na mobilu a opravy jsou obtížné

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za Váš názor, který sdílím a rozumím mu. Text jsem si dal do souvislostí:). Ch.

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik