Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vypadá to jen jako špička ledovce. Bohužel. A našly by se další. Nejen ve fotbale. Ve většině profesí, kde výdělek je naprosto neúměrný nejen výkonu, ale i výdělkům daleko užitečnějších (pro lidi) profesí. V takových, kde je nevzdělanci narváno. Zdravím pane Chalupský.

0 0
možnosti

Zdravím a děkuji za názor i když jsem jej od Vás nečekal. Muži mlčí. Mlčí fotbaloví fandové. Nebo už nejsou? Já jím nejsem, ale o fotbalovém prostředí, či lépe pozadí lecos vím. Zasvěceně vím. Proto jsem cítil potřebu se vyjádřit. Příště už snad na jiná, hlubší témata:) Chalupský Pavel

0 0
možnosti
  • Počet článků 706
  • Celková karma 12,31
  • Průměrná čtenost 369x
Zápisník vnitřního zpravodaje.

Pracoval jsem 31 let jako policista. Tuto práci jsem vnímal jako službu pro občany. Po odchodu od policie jsem se začal hlouběji zamýšlet nad podstatou lidského bytí a života na Zemi, vztahu k přírodě, vztahům mezilidským a partnerským. Nechci kohokoliv poučovat, jenom nabízím jiný, trochu neotřelý pohled na daná témata.

Seznam rubrik